En karaktär

Idag har några av oss redovisat våra karaktärer som vi har jobbat med i 1 vecka.
Vilka fantastiska människor jag pluggar med, så kreativa och fulla av fantasi!!!
Jag var verkligen apnervös innan, inte för att jag inte visste hur min karaktär skulle vara, utan för att sitta på en stol inför 21 personer som bombar en med frågor.
Dessutom så var jag sist ut och jag hade ju fått se 6 grymma karaktärer presenteras, skulle jag fixa det lika bra som dom?!?
Ja ja, gick ju inte att backa, bara att lägga i 1:an och köra full fart framåt (för det är väl så man startar när man kör, lr??)
Sagt och gjort, in på scenen "Eva", sätt dig på stolen och hälsa alla med ett glatt "tja"
Mmm just det, min karaktär var min mamma Eva....det gick strålande :) alla var väldigt nyfikna och det var inte ett dugg jobbigt att svara på alla frågor.

Fick beröm för en trovärdig karaktär, vissa vill dessutom träffa mamma Eva i verkligenheten, dom gillande hennes stil
Du får väl komma och hälsa på oss här i skogen, morsan min :)

Här kan ni låtsas att det är en bild på henne, hon uppskattar nämligen inte att va med på bild
:()

På eftermiddagen var det filmhistoria, helt amazing att se hur dom gjorde film i form av rörliga bilder redan 1895!!
Det visste ni, va!!

Bröderna Lumiére gav den första offentliga visningen av film 1895 i Paris



Over and out
puss & kräklek, nä kälrek, nä men va fan kärlek



Kommentarer
Mattias

Duktig du e som vågar och gör,hm sitta inför många och prata nej går så bort...men klart måste man så måste man. Må bäst och kämpa på

2011-09-13 @ 18:41:54
M

Du var så sjuuuukt duktig :)

2011-09-13 @ 20:41:35
URL: http://indivisible.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0