Ja må Matilda leva utiiiii hundrade åååår


Idag var det fina Matildas tur att fira sin B-day, hipp hipp hurra för Matilda i da



Ja fyller man 20 så gör man, obligatorisk jungfrufärd till apoteket rödanäsan :)

Strosade runt inne i Karlstad och plånboken ropade -Ta upp mig, ta upp mig, utnyttja mig, spendera!
Men jag stretade emot, ja det e som att jag har blivit lite äldre och visare så här dagen efter min 41 års dag. Fantastiskt!!
Vi fick en mysig eftermiddag & kväll med sushi som avslut innan bussfärden gick tillbaka till Molkom
(asså, hur ska jag någonsin vänja mig vid att det är 2 timmar mellan bussarna, fuck tuben kommer ju typ var 5:e minut)



Ja men nu höll jag ju på att glömma Fedra...hon utvecklas för varje dag. Vilken kvinna!! Får se om hon tittar fram en stund i helgen när jag kommer hem till sthlm. Finns en viss risk, vi har lixom blivit ganska tajta.
Sweet lord, va vi har kul.

Nu e det natti för Malin & Fedra
puss & kärlek fr the c-block in Molkom


Kommentarer
M

Tusen tack! <3

2011-09-29 @ 23:40:22
URL: http://indivisible.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0