Lasange e gött

Brödövning va det ja...nyfiken??? Hahaha...okej håll i dig, nu kommer det...håller du i dig????
Nu när jag har börjat bygga upp den här härliga förväntan så vill jag nästan inte säga...hmmm

Inspelning av en 3 min lång kortfilm med bestämda repliker som skulle sägas i en viss ordning. Var av -Var är mitt bröd? var en av replikerna. SPÄNNANDE VA!?!?!

Nähäpp, attans va ni e kräsna då ra
Filmen blev i alla fall helt strålande!!!

Lördagskvällen gick i lasangens & äppelpajens tecken.
Inte så mycket att orda om det, trevligt o gött

Byron har hittat nått att leka med








Puss & kärlek



Kommentarer
M

HAHAHAHHAHAHAHAHA vänta.... alltså HAHAHAHA!!! Hur såg jag ut på näst sista bilden? Grottmonster? KATLA? oherre..min...je.

2011-09-11 @ 14:15:25
URL: http://indivisible.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0