Späääännande i Möölkoum

Nähä, va var det där nu då!?!? Värmländska i mitt eget rum och det är ingen annan här än jag. Oooops det här kan sluta illa!

Haft 2 otroligt spännande dagar med Patrika Dufwa som lärare, du e inspirerande mannen! Verkligen lärorikt och utvecklande!! Åå vi har turen att få samarbeta med honom resten av veckan :)
Skillnaderna mellan film & teater är så mycket STÖRRE än vad jag har tänkt på tidigare.
Ja ja, det fattar väl jag också att det är skillnad. Så som att man spelar in film med en kamera & att teater oftast framförs på en scen. Jag e inte helt tappad bakom en vagn, nä det e jag faktiskt iiiinte

Imorrn eftermiddag bär det av in till den stora staden Karlstad,
vi ska gå på Scala teatern och se "Den skotska pjäsen"
Slå gärna upp det, ska nämligen ligga en förbannelse över pjäsens riktiga namn. Tvi tvi tvi
Ska bli intressant att se hur man ska lyckas förstå engelska på ett omodernt vis
Återkommer med upplevelse & förståelse intyg imorrn eller nått



Puss & kärlek fr Möölkoum


Kommentarer
Jane

Är det du med skägget, jag såg det direkt!

PS. Bli inte förvånad om vi har förberett din ankomst med en massa överraskningar, precis som sist har Alexandra en plan som består i att slarva bort nycklar, låta en kompis åka till nån förort långt åt hellivitti med den sista nyckeln och tillsammans avnjuta en en giro-pizza på mitt golv.

Kul va!? Man kanske kan spetsa det lite med att jag också slarvar bort mina nycklar.

Kan va rätt kul om jag och Alex krökar till och du får hämta oss på häktet med.

Kom in med önskningar så fixar vi!



Puss Janes addiction. Clin o såber sen sist. Inte ens en treo. Och allt beror naturligtvis på pengar.

Love

2011-09-22 @ 18:03:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0