Swebuss

har gratis internet uppkoppling på ALLA sina bussar, helt OTROLIGT!! Vilken service i dagens moderna samhälle. Hurra hurra för Swebuss i da...
En lååång lång resa hem igår, kunde inte somna på bussen var alldeles för sprallig och förväntansfull. Ville bara hem och pussas :)
Fick mess fr mina tjejer när jag typ hade en halvtimme kvar "nycklar på vift, vi kan inte komma in hemma", verkligen skönt att allt är sig likt! Inga konstigheter, bara som vanligt
Fina Pållan kom och hämta mig på centralen och körde mig hem i ilfart, klart som f-n vi åkte ju budbil.
Stackars Anden fick avbryta sin fest och komma ilandes med nycklarna, mamma kan ju inte sova utanför porten när hon har kommit ända fr Molkom, eller hur!?
Det blev hejdundrande kram & pusskalas, Alex, Maria, Enzo & Jeppe. Så HÄRLGT att träffas igen! Bäbiplutti blev så glad att han nästan gick av på mitten :)

Härlig avslutning på en skön fredag, bäbi & jag somnade sked. Han på sin kudde och jag på min
Nu ska jag njuta av helgen

Puss & kärlek
Kom ihåg lev nu imorrn kan det vara försent


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0