Annorlunda eller Normalt?

Vill börja med att tacka för den nya förkylningen som hade vänligheten att titta in på ett oväntat besök.
Vill vara med på improvisationslektionerna den här veckan!! Trodde att jag tyckte det va en jävligt svår teaterform som jag ALDRIG skulle lära mig men ack så jag bedrog mig. Det visade sig att jag har ju lite fantasi trotts allt :)
Jahapp näpp då stannar jag väl här i sängen istället då...kanske kan öva lite för mig själv!?

Kom att tänka på en sak när jag tog mitt morgonkaffe utanför huset. Stod i mina egna tankar och tyckte lite småsynd om mig själv när jag fick syn på den ensamma killen. Han är alltid ensam. Varför är han alltid det? Är han annorlunda? Vill han vara ensam eller har det bara blivit så?
Vem bestämmer vad som är annorlunda och vad är det som är normalt?
Tror faktiskt inte att jag har träffat någon som vill vara 100% normal, vi vill alla vara speciella på nått sätt.
Är speciell och annorlunda två helt olika ord?
Annorlunda=Udda
Speciell=Unik, egen
Nja, jag vet inte men jag tycker nog att det har relativt samma betydelse.
Tål att tänkas vidare på.....



Igår slog vi i alla fall till med årets första semla vilket visade sig inte är helt lätt när man har mustasch :)



Puss (host) & kärlek fr Molkom





Kommentarer
Jane

Ja tycker at du å ja ä späsiäll!

Dä säjer domm i skolan att ja ä iallefall fö ja mosste ha späsiäll-jälp.



KDJJJAAAMMM Å PUUUUUUSSSZZZZ

2012-01-19 @ 07:35:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0